Nový ročník projektu Dža Dureder se úspěšně realizuje již od ledna 2021 navzdory koronavirové epidemii.
Od ledna do května se doučovalo celkem padesát devět žáků z Prahy, Bruntálu, Trmic a Ostravy. Do projektu se zapojilo 18 lektorů.
Během letních prázdnin jsme porovnali známky žáků z doučovaných předmětů za 1. a 2. pololetí 2020/2021. Za 2. pololetí 2020/2021 zaznamenáváme průběžné výsledky, avšak je nutné opět přihlédnout k faktu, že pandemie Covid-19, neměla příznivý dopad na výuku a žáci nastoupili do škol až v průběhu 2. pololetí.
Výuka byla realizována většinou online. Hodnocení žáků bude obdobné jako v 1. pol. 2020/2021 s přihlédnutím na mimořádný stav.
Z aktuálně obdržených vysvědčení od žáků, kteří se doučovali v rámci projektu jsme vyhodnotili průběžné výsledky.
Z doučovaných předmětů si 48 % žáků udrželo stejnou známku jako v 1. pol. 2020/2021. U 7 % žáků jsme zaznamenali zlepšení známky z doučovaného předmětu, avšak 45 % žáků si známku z doučovaného předmětu zhoršilo.
Žákům z Trmic nebylo možné objektivně porovnat známky z důvodu jiné, slovní formy hodnocení.
Nový ročník projektu Dža Dureder se úspěšně realizuje již od ledna 2021 navzdory koronavirové epidemii.
Od ledna do května se doučovalo celkem padesát devět žáků z Prahy, Bruntálu, Trmic a Ostravy. Do projektu se zapojilo 18 lektorů.
Během letních prázdnin jsme porovnali známky žáků z doučovaných předmětů za 1. a 2. pololetí 2020/2021. Za 2. pololetí 2020/2021 zaznamenáváme průběžné výsledky, avšak je nutné opět přihlédnout k faktu, že pandemie Covid-19, neměla příznivý dopad na výuku a žáci nastoupili do škol až v průběhu 2. pololetí.
Výuka byla realizována většinou online. Hodnocení žáků bude obdobné jako v 1. pol. 2020/2021 s přihlédnutím na mimořádný stav.
Z aktuálně obdržených vysvědčení od žáků, kteří se doučovali v rámci projektu jsme vyhodnotili průběžné výsledky.
Z doučovaných předmětů si 48 % žáků udrželo stejnou známku jako v 1. pol. 2020/2021. U 7 % žáků jsme zaznamenali zlepšení známky z doučovaného předmětu, avšak 45 % žáků si známku z doučovaného předmětu zhoršilo.
Žákům z Trmic nebylo možné objektivně porovnat známky z důvodu jiné, slovní formy hodnocení.